perjantai 10. elokuuta 2012

Tapettia saakeli!

Vituttaa ku on nii pitkä väli ollu täs kirjottamises, mut no can do. Oon meinaan jossai vuokramökillä viettäny tän viikon ku kotona on tapettiremontti. Ja tääl korvessa ei oonettiä muutaki tässä ipadissa.   Mut kaikenlaista on kyl ehtiny täs välis tapahtuu... Manhattan kirppis centter takavarikoi mun vaatteet, ku vein kaverin paikalle ne vaatteet ku oltiin sovittu, ja sitte sen kaverin isä ei tunnistanu niitä ja vei ne sinne tiskille... Itehän olin jo mökillä ja menossa leirille ni en voinu asialle mitään tehä.

Sit siellä leirillä viel sattu sellanen ihana juttu ku eräs ihana ihminen päätti laittaa mun suojakoodin nii mont kertaa väärin, et se meni lukkoon, enkä sillä voinu sit soitella tai tehä mitään. No, nyt on onneks varakännykkä. Ja oli kyl ihan mahtava leiri tota pientä välikohtaust lukuunottamat! Tulee kyl taas ikävä taas kaikkii, varsinki ku jotkut asuu aika kaukaa<3 

Mut sais kyl pikkuhiljaa loppuu toi tapettiremppa, oon aika kyllästyny tähän mökkielämään, ku täält on nii hankala lähtee mihinkää :/ ja ois aika paljon suunnitelmia kuitenki viel loppukesäks ;) muistakaa teki pitää ihana loppuloma!

Täs on viel tällanen bannerivaihtoehto, kummasta tykkäätte enemmän, tosta vai nykysestä? :))


Ei kommentteja: